Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2008 21:07 - За приятелите ми...
Автор: dika999 Категория: Други   
Прочетен: 1509 Коментари: 4 Гласове:
0



За приятелите ми...

 image

В живота, има моменти когато една личност ти липсва много и ти искаш тя да излезе от твоите мечти, за да я стиснеш много силно в твоите ръце !

 image

Когато една врата на щастие се затваря, друга се отваря.

Но ние, продължаваме да гледаме в затворената врата, без да обръщаме вниманиe на тази, която вече сме отворили.

 image

Не се опирай на външния вид на нещата, те често са лъжовни.

 image

Търси някой, с който да можеш да се смееш, защото достатъчно е един такъв човек и много тъжния ден да стане прекрасен.

 image

Търси някой, който прави да се смее сърцето ти.

Не се интересувай само от богатството, то може да изчезне.

Мечтай за това, за което искаш да мечтаеш.

Отивай там, където желаеш да отидеш.

Търси  да бъдеш  това, което желаеш.

Защото животът е един единствен и съществува само една възможност да се направят нещата, които ние желаем да направим.

image

Аз ти желая много щастие в твоя живот.

За да се чувстваш добре.

Толкова изпитания, за да станеш силен.

Желая ти сълзи, за да станеш човечен.

Надежда, за да можеш да бъдеш щастлив.

image

Късметлиите не са тези, които имат всичко най-хубаво, а тези които намират най-доброто, което срещнат по пътя си.

Най-хубавото бъдеще зависи от необходимостта да се забрави миналото.

Ти не ще можеш да отидеш напред в своя живот докато не преодолееш миналото си и всичко това, което наранява твоето сърце.

Когато си дете и когато плачеш, предизвикваш  смях.

Живей живота си пълноценно, иди до края на нещата, а именно - винаги да се смееш въпреки сълзите на  другите.

 image

Изпращам това послание на личности, които са  в мислите ми.

На тези които  са белязали  живота ми..

на тези, които са ме карали да се смея когато наистина  съм имала нужда от това

На тези, които са

ми показвали позитивните неща когато съм стигала до дъното…

 

image

… на моите приятели ...

На тези, без които не бих  могла да живея  ...

Живота  не се смята по броя вдишвания, а по моментите, които ти спират дъха.

Тогава..

 image

Бон шанс






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. diati - Бон шанс
04.11.2008 21:17
:))
цитирай
2. анонимен - abcd
26.11.2008 19:11
внимавайте когато отваряте и затваряте вратата на щастието,да не си стиснете пръстите
цитирай
3. dika999 - :)
26.11.2008 20:38
да "стиснем" или "притиснем"?! :р
цитирай
4. анонимен - abcd
27.11.2008 07:28
като те заболи ще видиш,стиснеш или притиснеш
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dika999
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1199863
Постинги: 290
Коментари: 834
Гласове: 5633
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол