Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2008 13:12 - Реплики на Ринсуид /Интересни времена/ - Пратчет
Автор: dika999 Категория: Други   
Прочетен: 849 Коментари: 0 Гласове:
0



Малко реплики от “Интересни времена”- Пратчет

„Ринсуинд умееше да крещи за милост на деветнадесет езика, а просто да крещи - на още четиридесет и четири.“

„- Късмет ми е презимето, - измънка Ринсуинд, - ама Лош ми е името.“

„Естественият подбор се грижи професионалните герои, които в решителния момент си задават въпроси като "А каква е всъщност моята цел в живота?", бързо да се прощават и с целта, и с живота.“

„Знам ги аз хората, дето подкокоросват към жертви за общото благо! Никога не са същите проклетници, които правят жертвите! Чуете ли някого да кряска: "Напред, смели другари!", тъкмо той се е сврял зад най-големия камък и носи най-здравия шлем! Разбрахте ли сега?“ (Ринсуинд държи реч за политиката)

„Последните думи в живота на мнозина някогашни владетели са били: „Не можеш да ме убиеш, защото имам магическа... Аааргх!“ “ (Магическата броня не е точно това, което се очаква да бъде)

„-Има цели, за които човек може да даде живота си - твърдо изрече Пеперудата.

-Не, няма! Животът ти е само един, а цели колкото искаш, по пет за грош!
-Ох...Как можеш да живееш с такава философия?
Ринсуинд си пое дъх и чак тогава я увери:
-До дълбоки старини.“





Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dika999
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1200089
Постинги: 290
Коментари: 834
Гласове: 5633
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол