Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2013 00:32 - Безпардонно
Автор: dika999 Категория: Поезия   
Прочетен: 1521 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

imageimage
 БЕЗПАРДОННО

 Безпардонно отваряш най-скритата врата към душата ми. Без да си поканен, без да си повикан.

Нахлуваш като варварин, без милост и всяваш хаос. Отваряш останалите стаи без позволение, за да задоволиш любопитството си.

Нарушаваш реда и спокойствието ми. Донасяш смут и предизвикваш притеснение.

Успяваш да намериш най-тайните кътчета, които съм скрила дори от себе си. Докосваш ги, разглеждаш ги и продължаваш.

Не осъзнаваш, колко боли.

Не разбираш, че след теб и от теб има следи, аромати и парченца. Отиваш си и оставяш тъгата. Носталгията по това, отново да се появиш, отново да ме докоснеш, като цвете жадно за капка вода. След теб мирише на жасмин- тежко, сладко и омайно.

А там, зад вратата се крие надеждата, че отново ще дойдеш. Че ще влетиш с пълна сила и мощ и ще ме обсебиш. 

Колко пъти, колко опити да сменя ключалката, да подменя ключа. А ти умело всеки път с лекота преодоляваш всички капани, отваряш всички ключалки, минаваш успешно през всички лабиринти.

Как да се предпазя от теб?

Не мога.

Не искам.

Ще пия отново от твоя аромат.

Ще те чакам –

болезнено,

опиянено

и с надежда за още. 

 Д.Е.

Richard Marx- Right Here Waiting For You

 

image






Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dika999
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1199427
Постинги: 290
Коментари: 834
Гласове: 5633
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол