Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2013 20:01 - Едно/ One
Автор: dika999 Категория: Поезия   
Прочетен: 4858 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image 

ЕДНО

 Отидох на плажа. Събух се. Зарових пръсти в пясъка. Проследих с поглед лъчите на залязващото слънце, които галеха повърхността на водата като откраднати милувки. Гонеха се един след друг сякаш се надпреварваха кой повече ще получи. Вятърът разпиляваше косите ми, сякаш ме питаше: ти тук ли си?

А аз физически бях там, но духът ми го нямаше. Рееше се в пространството и се държеше само на една сребърна нишка за тялото. Стана ми тъжно, самотно, чувствах се като чаша пресушена на един дъх. Очите ми се напълниха с кристални перли. В тях се оглеждаха спомените, тъгата. Чаках те.

Последен лъч се спусна над водата. Надеждата да те видя започна да се изплъзва като пясък между пръстите ми.

В другия край се появи Вечерницата. Луната започна да настъпва. По пясъка се появиха лунни стъпки. Беше ни писано да се срещнем отново. Пак там, на границата между старото и новото; между доброто и лошото; между грозното и красивото; между забраненото и позволеното.

Стъпваше леко, но следите носеха бремето на опита, на изживяното до момента.

Погали косите ми.

Удари гръм.

Събра сълзите ми и пресуши морето.

Прегърна ме силно.

Заваля порой.

Целуна ме и станахме едно.

Едно море,

едно щастие,

една Любов-

ЗАВИНАГИ!

Д.Е. 


image

Yanni- In the Mirror /музика/

 

 

 

 





Тагове:   завинаги,   любов,   едно,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dika999
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1199226
Постинги: 290
Коментари: 834
Гласове: 5633
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол