Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2017 10:30 - На Вучето й причернява от Черния петък
Автор: vukovska Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6667 Коментари: 10 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

"Готов ли си за Черния петък?"

Този боен призив, с който хиляди търговски брандове по света призовават всяка година в края на ноември хората да впрегнат цялата си физическа, емоционална и потребителска мощ, за да купуват, доста напомня на болшевишкия агитационен плакат от времето на гражданската война в Росия: "Ты записался добровольцем?" Щото ако не си се... как не те е срам!

И двете кампании имат за цел да превърнат таргетите си в пушечно месо - едната за кефа на някакви идиоти-войнолюбци, а другата - за кефа на... друг тип идиоти. 

На търговската фронтова линия агитаторите имат за цел да насторят съзнанието на потребителите-воини така, че да се чувстват удовлетворени задето са част от едно такова грандиозно начинание. Затова не е чудно, ако изпитваш неподправена радост, че си си купил протеза за долен крайник на ИЗГОДНА ЦЕНА, без дори да си с ампутиран крак.

За това какви ужаси се случват през Черния петък четете на: http://www.webcafe.bg/webcafe/da-go-weba/id_350085765_Na_kogo_mu_prichernyava_ot_Cherniya_petak




Гласувай:
9



1. saankii - На търговската фронтова линия агитаторите имат за цел да насторят съзнанието на потребителите-воини
24.11.2017 11:24
Тук Имаш неволна грешка Буковска
Или пък не
....
иначе актуално- право в сърцето
цитирай
2. apostapostoloff - И най- важното:
24.11.2017 11:26
това си е озаконено разбойничество.

Една стока струва примерно $ 300, но в навечерието на черния петък етикетът и се подменя. На новия етикет пише: "Стара цена- $599, нова цена $ 399 долара."

Така хиляди бунаци, които дори спят пред магазините, биват ограбени, а те, милите, на всичко отгоре се и радват!...
цитирай
3. saankii - 2. apostapostoloff - И най- важното..това си е озаконено разбойничество.
24.11.2017 11:48
узаконен, Правопис на думата узаконен, Правописен речник на българския език

Ох деде
А какво да кажем за препечения въздух
с който ти търгуваш
..Lady Julia от neverland
цитирай
4. 4huddovi6teto - Аз съм Чу Да ми ядете оная работа. ...
24.11.2017 18:52
Аз съм Чу
Да ми ядете оная работа.
Аз съм най-великия!!
Валюша, ела да ми духаш!!!!!
Чу
цитирай
5. yotovaa - Идааааа, Валерий!!!!!!!!!!!
24.11.2017 18:55
Идааааа, Валерий!!!!!!!!!!!
цитирай
6. redabys - Досега следях Станков във фейса. ...
24.11.2017 18:57
Досега следях Станков във фейса.
Има 999 лайка.
ЧУкай ме, Чу!
цитирай
7. lilienschwager - Бравос saanki!
24.11.2017 19:04
Добре си го подредила, малката. Вие двамцата сте набори и най- добре си знаете дертовете.

Е, ти си по- зряла от него- той е на 60 години, а ти на 66 и това ти дава голямо преимущество. Нали знаеш как е- възрастта има предимство пред красотата и младостта. Младостта, която няма да се върне.
цитирай
8. favn55 - Чукай ме, Чу
24.11.2017 22:28
Чукай ме, Чу
цитирай
9. ladylady - тук стана по-зле и от наркоманска комуна,само проследете...ексцесиите на лудата бабка роо
25.11.2017 10:38
7. tanyaivanova - Не отричам че дамата умее да римува, ...
какво значи римува??!
това е нещо като развалено кречетало..
лудо,злобно,и самотно, разб се..
танче, аз без да имам 3 виШи,и межд.награди..
и съм пълен лаик, мога да пиша по-добре..
и..повече..
просто имам някаква култура и мяра..
ноо, когато е аванта, така е..
това е най-дълбокият атавистичен зловреден бг ген..
изумена съм, срамувам се..
дори думи не намирам за тази агресивна войнстваща инфантилиЯ
на нашата Радиоточка „Резилия“.
аз съм Юлия,подписвам се винаги лично..

Постинг: Червена точка - не се препоръчва за малолетни и малоумни
Автор на постинга: favn56
цитирай
10. troina - накъде без ляля кумоДЕлка, етоо я отровата,която подрежда първа../тя има към 55 ника, не съм сигурна
26.11.2017 14:27
РАЗГОВОР С EMI1TS


мила изкукала..ем4и.драсти..
ти тук ли спиш,ма како вундерице,
за да помпиш П-ва,която отдавна
прилича на вескината външна тоалетна,
и,кой ти плаща се ЧУдя,Чудобезделке!
да мъчиш интелегентните читатели
с веселолудка,която перманентно е в
ПМС..
ти, сигурно,също..
/видях те,
грозна си, стара, суха, сбръчкана лелка,
която открила кура и топлата вода сл 45..
каква перверзия,съм смаяна..
таман за словоблудна пУезия..
и изкилиферчени мътни слова..
/като онази клета Луна, и
малолетният несретник,
обесен на твоята остаряла гуша..
без усмивки
Лейди Джулия
пак ще пиша, нищо че нямам Помпа
в Дъто като теб..
продажна жалка слугиня..

Изпратено: 14:20 От: marmalady
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vukovska
Категория: Лични дневници
Прочетен: 684688
Постинги: 228
Коментари: 638
Гласове: 388
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031