Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2012 18:30 - РАЗМЯНАТА
Автор: eliona Категория: Лични дневници   
Прочетен: 633 Коментари: 0 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Млад послушник помоли  Бога:
- Господи, направи ме монах, така че да не си губя времето   да мия  пода, да чистя   манастира, а да ти служа с молитви!
И Господ отговори:
- Добре, но ще отнема няколко години от живота ти, които  щеше да  изразходиш
   за да станеш  монах.
Младежът  се съгласи и стане монах.

Мина известно  време, и монахът  отново помоли Бога:
- Господи, направи ме игумен на манастира, така че да не губя време да прислужвам    на другите  монаси , а  да ти служи по- добре.
И Господ отговори:
- Добре, но ще отнема няколко години от живота ти,  които би отделил за тази цел.
Монахът се съгласи и стана игумен.

Мина още малко време и той отново се помоли:
-. Господи, дай ми  власт на земята, така че да не губя време в един манастир, а да     насърчавам и други да ти служат-по целия свят.
И Господ отговори:
- Добре, но ще отнема няколко години от живота ти,  в които би се трудил за това.   
Игуменът се съгласи и стана патриарх.

След един кратък период от време той умря.
 И когата се яви пред лицето на Бога,  чу въпрос:
- Получи ли  всичко, което поиска в живота?  Беше ли щастлив?

- Прости ми, Господи, - смирено отвърна човекът.
  Постигнах всичко,което пожелах,но не бях щастлив.
  ЗАЩОТО НЕ ЖИВЯХ!





Тагове:   живот,   ELI,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eliona
Категория: Лични дневници
Прочетен: 546279
Постинги: 578
Коментари: 224
Гласове: 1997
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930