Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2011 20:57 - Да даряваш любов
Автор: dika999 Категория: Други   
Прочетен: 5705 Коментари: 6 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


image
  Не е важно колко даваме, а колко обич влагаме в даването.
Майка Тереза


       В един период от живота си лекувах момиче, което беше паднало в огъня и имаше огромни белези от изгарянето. Тя ми крещеше "Мразя те!" всеки път, когато сменях превръзките й. Страдах, че и причинявам болка и че не мога да направя нищо, за да изчезнат белезите й. Няколко месеца по-късно, в един ужасно горещ ден тя влезе в кабинета ми, облечена в широко поло с дълги ръкави. Попитах я:
     "Защо си с тези дрехи в такъв горещ ден?"
     "Защото съм грозна!", отвърна ми тя.
     Попитах я пак: "Какво ще правиш това лято?"
     "Нищо", каза момичето.
   "В един старчески дом имат нужда от помощ. Искаш ли да поработиш малко?
    Тя се съгласи, без да знае, че в дома ще трябва да носи задължителна униформа - с къси ръкави и нормално деколте. Седмици по-късно, когато дойде отново в кабинета ми, я попитах как вървят нещата и дали някой я пита за белезите й. Тя отговори:
    "Никой май не ги забелязва."
    Казах и нещо, в което съм дълбоко убеден:
    "Когато даряваш любов, си красив в очите на другите".
Няколко години по-късно младата дама ми се обади и ми каза:
"Баща ми почина, а аз ще се омъжвам. Искам ти да ме заведеш до олтара." Бях трогнат от молбата й. На сватбата й танцувахме на песента, в която Кени Роджърс пее "През годините ти никога не ме изостави. Ти преобърна живота ми".


Днес вместо да се криеш зад "белезите си, намери начин да дадеш любов на някого. когато се огледаш в очите му, ще видиш истинската си красота.
Д-р Бърни Сийгъл

image




Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lisichka - Не искам!
30.01.2011 21:43
Не искам!
цитирай
2. feq - Даваш и умножено в пъти получаваш...
31.01.2011 10:43
Процеса е двустранен!
Ако не от този, към който е насочена любовта ни, то от някой друг това непременно ще се случи...
цитирай
3. анонимен - Винaги прaвите стрaхотни нещa !...
31.01.2011 10:51
Винaги прaвите стрaхотни нещa !!!

Блaгодaря,че се стaрaете,зaщото често нaучaвaм нови нещa,полезни ми зa в бъдеще.

Не спирaйте дa публикувaте подобни нещa,зaщото сa мъдри и много хубaви!
цитирай
4. dika999 - @ lisichka
31.01.2011 15:10
Всичко е въпрос на личен избор. Любовта, както и всички останали чувства не могат да се задържат, тогава няма обмяна. Щастието е по-голямо когато го споделяш с другите. Много по лесно е да даряваш любов, отколкото "да обичаш себе си" въпреки, че двете неща са взаимно свързани.
Пожелавам ти да намериш щастието/любовта в себе си, за да можеш да го споделяш с другите.
цитирай
5. dika999 - @ feq
31.01.2011 15:11
И аз съм на същото мнение, всичко е един кръговрат. Ако аз дам на теб, ти ще дадеш на друг, трети ще даде на мен и т.н. Усмихнат ден.
цитирай
6. dika999 - към анонимен
31.01.2011 15:14
Благодаря за доверието. Ще се постарая да е по-често. В последно време нямах възможност, но сега е по различно :) Хората трябва да са позитивни до колкото могат, така и в живота им настъпват хубави неща. :)
Хубава седмица ви желая
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dika999
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1198171
Постинги: 290
Коментари: 834
Гласове: 5633
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол