Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2008 23:50 - ЛИПСВАШ МИ!- 2
Автор: dika999 Категория: Други   
Прочетен: 10955 Коментари: 1 Гласове:
0



*

**

***

image


ЛИПСВАШ МИ

/благодарности на Ники/

Искам те!

Огромната луна влиза през прозореца и събужда желанията ми. Лунните лъчи изписват името ти върху морето, а ласкавите вълни очертават вълнуващото ти тяло.


Липсваш ми!
Луната простира сребърната си лунна пътека върху морето и ме кани да тръгна по нея. По нея растоянията се загубвали и сама ме носела до теб. Страх те е да вървиш по тази измамна пътека - не знаеш на къде те води - нагоре към щастието или надолу към дъното на морето..


Мразя те!
Мразя те затова че ограбваш сънищата ми, че ме караш да се въртя неспокойно нощем, бленувайки далечния ти образ.


Трудно ми е без теб!
Телефонът ми мълчи, а твоят весело ме поздравява с безкрайните си сигнали "свободно"


Плаче ми се!
Проблемите и тревогите товарят раменете ми, но ме галят само хладните лъчи на луната, а не нежните ти длани

 
Ревнувам те!
Ревнувам те от всички, които имат щастието да те виждат и докосват всекидневно. Ревнувам те от одеалото, с което се завиваш вечер, защото то гали тялото ти, от възглавницата, на която си лягаш, защото заспиваш на нея наместо на моята ръка.


Изгарям по теб!
А всъщост треперя от студ. Ярките лъчи на слънцето изгарят лицето ми, но не стоплят душата ми. Черните очила спирът погледите и не позволяват на хората да видят тъжните ми очи, които замечтано гледът там някъде далеч, през гори, през морето и години, през мечти и копнежи, там където правиш хората щастливи с присъствието си...

 

image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :)
30.12.2010 19:37
Много са хубави ! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dika999
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1199775
Постинги: 290
Коментари: 834
Гласове: 5633
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол