Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2008 23:19 - Каква искаш да станеш?
Автор: dika999 Категория: Други   
Прочетен: 1825 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 21.11.2008 23:21


image Каква искаш да станеш?

Въображението е най-високото хвърчило, което можеш да пуснеш,

Лорьн Бъкол

 

Преди няколко седмици ми се случи нещо невероятно хубаво. Бях в спалнята и преобличах едно от бебетата, когато петгодишната ни дъщеря Алиса, дойде и се тръшна до мен на леглото.

-      Мамо, ти каква искаш да станеш, когато порастнеш? - попита тя,

Реших, че си играе на някаква измислена игра и за да се включа подобаващо, отвърнах:

-      Амиии, когато порасна, искам да стана майка.

-      Не, не можеш да станеш майка, защото вече си. Каква искаш да станеш?

-      Ами тогава, когато порасна, може да стана свещеник - отвърнах аз втория път.

-      Не, не, мамо, ти вече си тези неща!

-      Сьжалявам, скъпа - рекох, - но не разбирам какво трябва да кажа.

-      Мамо, просто ми кажи каква искаш да станеш, когато пораснеш. Можеш да станеш всичко, което си поискаш!

В този момент бях толкова смаяна, че не можах да отговоря веднага. Алиса се разочарова и си отиде.

Тази случка - тези нищо и никакви пет минутки - ме разтърсиха до дъното на душата ми. Развълнувах се, защото в невръстните очи на моята дъщеря аз все още можех да бъда всичко, което поискам! Годините, сегашната ми работа, петте ми деца, съпругът, бакалавърската и магистърската ми степен: никое от тях нямаше никакво значение. В нейните невръстни очи аз все още можех да мечтая и да летя в облаците. В невръстните й очи аз можех да „стана" космонавт или пианистка, а защо не и оперна певица. В нейните невръстни очи на мен все още ми предстоеше да раста и в живота ми имаше да „стават" много още неща.

Най-хубавото в този разговор с дъщеря ми открих, щом осъзнах, че в своята откровеност и невинност тя би задала този въпрос и на баба си и дядо си, на прабаба си и прадядо си.

Писано е: „Старицата, в която ще се превърна, ще бъде много различна от жената, която съм днес. Друго Аз се задава..."

Така че ... каква искаш да станеш, когато порастнеш?

Преподобна Тери Джонсън

image


Тагове:   каква,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - глупости
25.11.2008 14:28
големи глупости
цитирай
2. dika999 - :)
25.11.2008 20:42
Значи нищо не си разбрал/а! Искала съм да кажа нещо с този разказ, ти не си го разбрал/а- това е твой проблем. Благодаря ти за коментара, въпреки това. Все пак всеки има право на мнение. По добре някакво мнение, отколкото никакво.
цитирай
3. анонимен - hihi
26.11.2008 12:18
преди 5 дни ми се случи нещо много хубаво.5 годишната ми дъщеря връхлетя в стаята и се тръшна на леглото и го счупи-това означава ,че няма да спя с моя на леглото.Браво на слабите конструкции .От писаното ми се прииска да стана монахиня
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dika999
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1199763
Постинги: 290
Коментари: 834
Гласове: 5633
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол