Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2008 22:47 - Някой каза ли ти днес, че си обичан?
Автор: dika999 Категория: Други   
Прочетен: 5891 Коментари: 4 Гласове:
1



В света има повече глад за любов и признателност, отколкото за храна.

Майка Тереза

 

Нахранен ли си днес?

Някой каза ли ти днес, че си обичан?

 image

Някой накара ли те да се чувстваш оценен и показа ли ти, колко специален си?

Някой увери ли те, че си точно този, който трябва да бъдеш?

И че правейки онова, което обичаш, е напълно достатъчно?

Някой припомни ли ти, че не си се появил на този свят, за да доказваш, каквото и да било?

 image

Ти си тук, за да бъдеш себе си.

ПРОСТО СЕБЕ СИ!

Защото да бъдеш себе си е достатъчно!

Ти си ЕДИНСТВЕН, УНИКАЛЕН, ШЕДЬОВЪР с НЕСРАВНИМА СТОЙНОСТ......

 

image

И без теб светът би бил несъвършен като пъзел, от който липсва най-важната част. И ти си единственото същество във Вселената, което може да запълни това място.

 image

Някой каза ли ти, че вчерашните грешки принадлежат на вчерашния ден?

И че точно в този момент ти си перфектен. Толкова перфектен, колкото си създаден да бъдеш.

Някой отдели ли време да ти покаже, че си далеч по-умен, отколкото ти се оценяваш?

И хиляди пъти по-способен да постигнеш мечтите си, отколкото предполагаш?

 image

Някой каза ли ти, че никога не трябва да подценяваш собствената си стойност?

Защото дори и в моментите, когато изобщо не го съзнаваш, ти си все така прекрасен и във всяка клетка от твоето тяло има достатъчно вяра и сила, способна да озари целия свят.

И всяка мисъл, отправена с любов се разпространява и дарява светлина, която прави света по-добър.

 image

Ето колко могъщ си.

Ето колко любящ си.

 

Затова сега те питам отново....

Нахранен ли си днес?

Някой каза ли ти, че си истински обичан?

 

Ако не, то ще ми позволиш ли този някой да бъда АЗ?

ТИ СИ ОБИЧАН!!!

image



Тагове:   обичан,   каза,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tota - Божествено звучи!
20.04.2008 10:42
Благодаря! Просълзих се! Нека всеки да има някой, който да му казва: обичам те!
Честит празник - Цветница! С много обич и от мен!
цитирай
2. dika999 - :)
20.04.2008 10:55
Благодаря ти. Честит празник и на теб.
Обичай и бъди обичана!
цитирай
3. анонимен - гъсеницата : май за съжаление никой не ми го каза гъсеницата
14.12.2008 19:38
май за съжаление никой не ми го каза , но ако ти ми го кажеш ще ми е 100 пъти по-добре , защото знам че от теб е искреннно ОБИЧАМ ТЕ !!!
цитирай
4. dika999 - :)
14.12.2008 23:13
Ей, гъсеничке ОБИЧАМ ТЕ! Искрено и от сърце. I will be there for you- all the time! Don't give up.
Можеш да разчиташ винаги на мен и знаеш, че ще е така. Обичам те. Благодаря ти, че и ти ме Обичам и че си винаги до мен.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dika999
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1194711
Постинги: 290
Коментари: 834
Гласове: 5633
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол